A tak to ide kazdy den....

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Den stvrty

Ako som uspesne zacala den prvy, tak som tam aj skoncila. Den druhy aj treti sa niesol v znameni obrovskej svalovky. Ze urobit 50drepov, pche. Na druhy den som skusila jeden. Cupnut si? Ziadny problem, ale vratit sa naspät hore, tak to uz bol problem. A tak som sa rozhodla pre malu zmenu vyzvy. Prvych 5 dni 10 drepov, dalsich pät dni 15 drepov a tak dalej.. Zajtra zacina piaty den, pre mna to vsak bude den prvy z druhej serie. Nuz, svalovka musi trocha povolit, nakolko kazdy krok ma neskutocne boli. A to nehovorim o tom, ze mame doma 10 schodov, ktore prejdem niekolkokrat denne. Ano, kazdy jeden schod prejdem so slovami: au! Tak nic, drzte palce, nech zvladnem druhu seriu :)

30 dňová výzva | stály odkaz

Komentáre

  1. Držím palce
    Základ je vydržať prvých 30 dní, potom si zvykneš :-). Čo je však ešte dôležitejšie je - nikdy nemať prestávku 2 dni po sebe. Lebo prídu dni, keď sa proste nedá. A potom to zvádza, že ešte jeden deň si dám voľno, potom ešte jeden, a zrazu je týždeň fuč. Preto najdôležitejšie pravidlo je - nikdy nevynechať dva dni po sebe. Plus drobná motivácia k vynechávaniu je porekadlo: Šampión nikdy nerozmýšľa o tom, či dnes vynechá tréning :-).
    publikované: 21.07.2015 17:22 | autor: andy1123 (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. dakujem
    Dakujem za radu, premoct sa musim ci chcem, ci nechcem. Horsie je pre mna snad to, ze v roku 2009 som bola na operacii chrbtice (diagnoza M.Scheuermann 85°) a do teraz mam poskracovane svaly na nohach aj chrbte. Ale, pevne zatat zuby a ide sa na to :)
    publikované: 22.07.2015 02:47 | autor: Žaža (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Ešte jedna vec
    Ešte jedna vec k tomu premáhaniu sa. Na premáhanie sa k čomukoľvek je potrebná mentálna energia. A tá časom ubúda. Na začiatku niečoho nového jej má človek plno, volá sa to "začiatočnícke nadšenie", ale cca po týždni energia vyprchá a následne vymiznú aj príslušné aktivity :-).

    Sú dva spôsoby, ako sa vyhnúť tomu, že sa človeku minie začiatočnícka energia. Prvý spôsob je prejsť z "nútenia sa" do niečoho na "brzdenie sa" v niečom. Čiže máš cieľ taký úžasný, že ťa to automaticky ťahá na ňom pracovať, až sa v tom musíš brzdiť, aby si to neprehnala. Čiže ak v nadšení chceš spraviť 50 drepov, tak sa brzdi a sprav len 10, aj keby si chcela spraviť viac. Tak aby ťa to k cvičeniu ťahalo, namiesto tlačenia sa do neho.

    Druhý spôsob je zmeniť svoje štandardné správanie sa tak, aby sa cvičenie stalo základnou nevyhnutnosťou, samozrejmosťou, ako je napríklad umývanie zubov. Potom to spravíš automaticky, lebo sa to proste musí, a o nejakom nútení sa ani nezačneš premýšľať, lebo to bude úplne bezpredmetné.

    Držím palce, nech sa ti podarí v tom vydžať :-).
    publikované: 22.07.2015 12:26 | autor: andy1123 (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. No ako?
    Prešiel týždeň. Ako sa darí? Toto je zhruba čas, keď 90% predsavzatí je už mŕtvych, teraz buď ešte cvičíš (10%) alebo si zdôvodňuješ prečo už necvičíš (90%). Ak je to ten druhý prípad, tak prestaň hľadať výhovorky, a znovu začni. Každý deň začína prebudením, každé ráno je nový štart do zvyšku tvojho života :-).
    publikované: 24.07.2015 16:46 | autor: andy1123 (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. ahoj
    Dakujem za povzbudivy komentar, je pravda, ze som uplne zabudla na blog, nakolko mam za sebou 5 nocnych :) v drepoch pokracujem, jeden dem som vynechala, ale je pravda, ze sa musim premahat :) prva vec, co ma odradza je to neskutocne teplo :) a k vete kazde rano je novy start, hold, rano ako rano :) kvoli mojej praci mi rano zacina okolo 13:00-14:00, takze vtedy sa mi zvycajne vobec nic nechce :) nuz, lenivost bokom a drepom zdar! :)
    publikované: 24.07.2015 21:29 | autor: Žaža (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014